Subject: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu
From: "Eesti Kinnisvarafirmade Liit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "'Andres Aavik'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 13:22:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist Roman Nahkur!

Eesti Kinnisvarafirmade Liit (EKFL) ja Eesti Ehitusettevõtjate Liit (EEEL) 
saatsid Teile 7. augustil 2025 oma arvamuse ja ettepanekud seoses 
Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja ühiskasutusega 
hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõuga.

Kuna osundatud määruse sätted ja nende kohta saadetud EKFL-i ja EEEL-i 
märkused/ettepanekud on meie liitude liikmesettevõtetele väga olulised ja 
kehtima hakkamise aeg väga lähedal, siis palume võimalikult kiiresti Teie 
tagasisidet meie esitatud ettepanekutele.

Lugupidamisega

Tõnis Rüütel

Tegevdirektor

Eesti Kinnisvarafirmade Liit/ Association of Real Estate Companies of 
Estonia

Kiriku 6, Tallinn

Tel: +372 641 1516

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ekfl.ee/> www.ekfl.ee

From: Andres Aavik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 7, 2025 16:24
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Cc: Eesti Kinnisvarafirmade Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Kaupo Kolsar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja 
ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu

Tere

Edastan  EKFL ja EEEL arvamuse ja ettepanekud seoses Sotsiaalministri 
määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja ühiskasutusega hoonetes ning 
helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõuga.

Lugupidamisega

Andres Aavik

EKFL juhatuse liige